Serwis i pomoc



Strona ta zawiera szereg informacji technicznych i licencyjnych ważnych dla użytkowników programu. Omawiane są wymagania techniczne programu oraz opisana jest procedura przesyłania zgłoszeń serwisowych. Serwisem objęci są wszyscy użytkownicy programu Grapher, którzy zakupili program lub jego aktualizację w naszej firmie.

  • Kontrakt serwisowy

    Zawarty w cenie programu roczny kontrakt serwisowy (Maintenance) gwarantuje między innymi bezpłatne uaktualnienia do programu oraz dostęp do planowanej następnej wersji w jej fazie beta-testów.
  • Instalacja programu

    Instalacja nowej licencji programu oraz uaktualnień do wersji starszych.
  • Rejestracja programu

    Instrukcja rejestracji licencji programu w panelu administracyjnym MyAccount
  • Zasady pomocy technicznej

    Zasady udzielania pomocy technicznej oraz sposób zgłaszania problemów podczas użytkowania oprogramowania zakupionego w firmie Gambit COiS Sp. z o.o.
  • Zmiana właściciela licencji programu

    Formularz zmiany użytkownika programu.