Zasady pomocy technicznej
Pomoc techniczna ze strony firmy udzielana jest wyłącznie legalnym użytkownikom programów zakupionych w Gambit Centrum Oprogramowania i Szkoleń Sp.z o.o. Firma Gambit świadczy pomoc wszystkim Polskim użytkownikom w razie problemów w czasie użytkowania programu.
Zasady ogólne:
Pomoc techniczna ze strony firmy udzielana jest wyłącznie legalnym użytkownikom programów zakupionych w Gambit Centrum Oprogramowania i Szkoleń Sp.z o.o. Firma Gambit świadczy pomoc wszystkim Polskim użytkownikom w razie problemów w czasie użytkowania programu.
Zasady ogólne:
- Firma Gambit udziela pomocy technicznej legalnym użytkownikom produktów firmy Golden Software Inc.
- Osoba zwracająca się o pomoc techniczną zobowiązana jest podać numer licencji używanego programu i w razie konieczności udokumentować legalność jej posiadania.
- Problem należy zgłosić na stronie naszego serwisu technicznego
www.gambit.net.pl/serwis
. - W zgłoszeniu usterki lub problemu muszą być podane następujące informacje:
- nazwa programu, numer wersji, środowisko pracy
- numer licencji i dane zarejestrowanego użytkownika
- opis problemu, w miarę możliwości powinny być załaczone pliki, które pozwolą odtworzyć w naszej firmie sytuację awaryjną opisywana w zgłoszeniu