Zasady pomocy technicznej



Pomoc techniczna ze strony firmy udzielana jest wyłącznie legalnym użytkownikom programów zakupionych w Gambit Centrum Oprogramowania i Szkoleń Sp.z o.o. Firma Gambit świadczy pomoc wszystkim Polskim użytkownikom w razie problemów w czasie użytkowania programu.

Zasady ogólne:
  • Firma Gambit udziela pomocy technicznej legalnym użytkownikom produktów firmy Golden Software Inc.
  • Osoba zwracająca się o pomoc techniczną zobowiązana jest podać numer licencji używanego programu i w razie konieczności udokumentować legalność jej posiadania.
  • Problem należy zgłosić na stronie naszego serwisu technicznego

    www.gambit.net.pl/serwis

    .
  • W zgłoszeniu usterki lub problemu muszą być podane następujące informacje:
    • nazwa programu, numer wersji, środowisko pracy
    • numer licencji i dane zarejestrowanego użytkownika
    • opis problemu, w miarę możliwości powinny być załaczone pliki, które pozwolą odtworzyć w naszej firmie sytuację awaryjną opisywana w zgłoszeniu